Depozīta samaksas sistēmas lietošanas noteikumi
Depozīta samaksas kārtība
Depozīts maksājams tikai par rezervācijām uz trešdienām (no plkst. 19:00), piektdienām un sestdienām (no plkst. 17:00). Samaksu var veikt klātienē vai restorāna mājaslapā www.aqualuna.lv. Depozīta maksa sastāda 40 eiro vienai personai. Ja vēlaties apmaksāt par vairākām personām, pirkumu grozā palieliniet skaitu līdz vēlamajam. Maksājumu var veikt ar bankas kartēm (VISA, MasterCard, American Express), kā arī ar G-pay sistēmu. Depizīta samaksu var veikt tikai saņēmot slepeno kodu no restorāna administratora, veicot rezervāciju telefoniski!

Rezervācijas atcelšanas un depozīta atmaksas kārtība
Jūs varat atteikties no rezervācijas un pieteikt depozīta atmaksu, bet ne vēlāk, ka 24 stundas pirms Jūsu rezervācijas. Gadījumā, ja rezervācija atcelta mazāk nekā 24 stundas iepriekš, kā arī, jā viesis neierodas norezervētajā laikā, depozīts netiek atmaksāts. Ja Jūs vēlaties atcelt rezervāciju, depozīts tiek atmaksāts uz Jūsu rakstiska pieteikuma pamata. Pieteikuma veidlapa aizpildāma klātienē vai elektroniski (elektroniski aizpildāma forma atrodas zemāk).
Restorāns patur tiesības vienpusēji atcelt Jūsu rezervāciju, nepaziņojot atcelšanas iemeslu un atmaksājot depozītu (piemēram, bet ne tikai, sliktu laika apstākļu dēļ).

COVID-19 ierobežojumu ievērošanas nepieciešamība
Mīļie viesi! Lūgums stingri ievērot sekojošus noteikumus: pie viena galdiņa atrodas ne vairāk kā četras pilngadīgas personas, neskaitot nepilngadīgus bērnus (taču ne vairāk kā 10 personas kopā), ne vairāk kā no divām mājsaimniecībām. Pārvietoties restorāna telpās, velkot maskas (arī labierīcību telpās). Restorānā nedrīkst atrasties ar COVID-19 saslimšanas pazīmēm!

Maksājumu metodes apstiprināšana
Maksājumus varat veikt mājas lapā ar bankas kartēm (VISA, MasterCard, American Express), kā arī ar G-pay sistēmu.

Klientu apkalpošana
Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru zvanot uz mūsu tālruņa numuru 67 650 922 vai rakstot mums uz restaurant@aqualuna.lv.

Sūdzības un atsauksmes
Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu epastu restaurant@aqualuna.lv . Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.

Pasūtījumu saglabāšana
Pasūtījums tiks saglabāts www.aqualuna.lv apkalpojošajā serverī.

Personas dati
Apzinamies savu atbildību datu vākšanā un apstrādē. Lai uzzinātu vairāk par to, kā Jūsu personīgā informācija tiek glabāta, iepazīstieties ar mūsu Privātuma politiku.
PIETEIKUMS
rezervācijas atcelšanai un depozīta atmaksai
Vārds, Uzvārds
E-pasts
Telefona numurs
Rezervācijas datums
Rezervācijas laiks
Personu skaits
+
Atmaksājamā depozīta summa un atcelšanas iemesls
Lūdzam ņemt vērā, ka gadījumā, ja rezervācija tiek atcelta mazāk nekā pirms 24 stundām, depozīts netiek atmaksāts.
© 2021 THE CATCH FAMILY